РЪКОВОДСТВО
СЛУЖИТЕЛИ, ПРЯКО ПОДЧИНЕНИ НА КМЕТА НА РАЙОН „СТУДЕНТСКИ“
Уважаеми граждани,
При подаване на сигнали, заявления, предложения и други документи по електронната поща на районната администрация, е необходимо същите да съдържат:
- Информация с име и фамилия на подателя;
- Кратък текст за проблема, който посочват, написан на кирилица;
- Телефон за осъществяване на обратна връзка;
- Адрес по местоживеене, ако е посочено желание за получаване на отговор на хартия по пощата.
При установяване на непълни и невярно подадени данни, документът няма да бъде регистриран в деловодството на район „Студентски”. При регистриране на документ, постъпил на електронната поща на район „Студентски“, подателят получава съобщение с входящия номер, с който е регистриран документът му.
Обръщаме Ви внимание, че сигнали, които съдържат нецензурни изрази и обидни квалификации и нарушават правилата на добрия тон и поведение в комуникацията, могат да бъдат регистрирани, но няма да получат отговор от администрацията.
→ Устройствен правилник на СО-район „Студентски“
→ Харта на клиента
→ Вътрешни правила за условията, реда и мерките за защита на лицата, подаващи сигнали или публично оповестяващи информация за нарушения (Приложение)